Тестові завдання з теми "Тарас Шевченко"
http://shevchenko.ba.org.ua/
До уваги учнів і батьків!
Завдання з української мови та літератури викладатимуться згідно з розкладом уроків по школі, тобто у понеділок і п'ятницу
Письмові роботи необхідно виконувати в робочих зошитах із записом числа й видом роботи
(наприклад,
Завдання з української мови та літератури викладатимуться згідно з розкладом уроків по школі, тобто у понеділок і п'ятницу
Письмові роботи необхідно виконувати в робочих зошитах із записом числа й видом роботи
(наприклад,
Вісімнадцяте березня
Домашня робота
Вправа 1).
Домашня робота
Вправа 1).
Тести, запропоновані для виконання, також виконуються у робочому зошиті!
20 березня 2020 рік (п'ятниця)
20 березня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Складні
речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
Підручник параграф 32 с.112 вивчити правила
Виконати письмово вправи: 2 с.113, впр.3 с.113; вправу з будиночком с. 115.
30 березня 2020 рік (понеділок)
Українська література
Тема:
30 березня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми "Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку".
Повторити вивчені правила
Виконуємо тестові завдання (скриншоти з результатами тесту надсилаємо вчителю):
Повторити вивчені правила
Виконуємо тестові завдання (скриншоти з результатами тесту надсилаємо вчителю):
30 березня 2020 рік (понеділок)
Українська література
Тема:
Лірика
Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси
автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»). Ностальгія за ідилією
родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці,
зросли…»).
|
ТЛ: ліричний
герой (поглиблено), лірична
медитація.
Біблія
в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня
інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у Т.
Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями
«сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні
реалії в текстах творів.
|
ТЛ:
псалом
Оформити конспекти в зошити (матеріал підручника с. 234-243)
Вивчити напам'ять вірш "Доля"
03 квітня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'язку.
Підручник параграф 32 с.112 овторити правила
Виписати розбір складного речення з різними видами зв'язку с.115
Виконати письмово вправи: 1 і 2 с. 112- 113
Закріпити вивчений матеріал:
Підручник параграф 32 с.112 овторити правила
Виписати розбір складного речення з різними видами зв'язку с.115
Виконати письмово вправи: 1 і 2 с. 112- 113
Закріпити вивчений матеріал:
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vybyraiemo-skladne-rechennia-sered-prostykh
06 квітня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми "Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку".
Повторити вивчені правила
Виконуємо тестові завдання (скриншоти з результатами тесту надсилаємо вчителю):
Повторити вивчені правила
Виконуємо тестові завдання (скриншоти з результатами тесту надсилаємо вчителю):
https://naurok.com.ua/test/skladne-rechennya-z-riznimi-vidami-zv-yazku-8289.html
Українська література
Тема: Підсумковий урок. Світова велич українського
поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури
інших народів. Шевченко та історико- культурний поступ України. Ушанування
пам’яті поета в Україні й за кордоном.
Виконати тестові завдання:
10 квітня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Обговорення
питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок,
закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових
пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті
у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку.
За зразком поданим нижче оформлюємо свої роботи:
Презентації пересилаємо вчителю
Українська мова
Тема: Урок мовленнєвого розвитку №18. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.
13 квітня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Урок мовленнєвого розвитку №18. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.
Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.).
Опрацювати §10 с. 36
Виконати письмово вправу 3 (з будиночком) с. 40
Українська література
Тема: Контрольна робота №6 з теми «Творчість Т. Шевченка» (тестування).
Виконати тестові завдання:
Із незапам’ятних часів людину постійно оточували звуки. Не було ще ніякої музики, але існував спів птахів, шелест листя, дзюрчання струмків. Звуки інформували людину про довкілля. Високий вереск був сигналом тривоги, а свист вітру, шум дощу мали на неї заспокійливий вплив.
Виконати тестові завдання:
Записуємо № завдання і поруч той варіант відповіді, який Ви вважаєте вірним!!!)))
Примітка: робота виконується на подвійних аркушах в лінію!
Відраховуємо зверху 6 рядків і на 7 (посередині) записуємо:
Контрольна робота №6
з теми «Творчість Т. Шевченка»
Тестування
учня (учениці) 9 класу
ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Лисичанського
Прізвище та ім'я в Родовому відмінку
17 квітня 2020 рік (п'ятниця)
Тема:Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Опрацювати §§33-34 с. 116 -120
Виписуємо в робочі зошиті визначення зі с. 116 і с.120
Виконати письмово вправи з будиночком на с.119 та на с. 123
Виконати тестові завдання:
https://naurok.com.ua/test/tekst-stili-y-tipi-movlennya-12403.html
Тема:Урок мовленнєвого розвитку №19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Опрацювати й законспектувати поданий нижче матеріал:
Складіть тези (змішані) статті Т. Гаврилової «Музика в серці кожної людини». Скористайтеся опрацьованою пам’яткою:
17 квітня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема:Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Опрацювати §§33-34 с. 116 -120
Виписуємо в робочі зошиті визначення зі с. 116 і с.120
Виконати письмово вправи з будиночком на с.119 та на с. 123
Виконати тестові завдання:
https://naurok.com.ua/test/tekst-stili-y-tipi-movlennya-12403.html
24 квітня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема:Урок мовленнєвого розвитку №19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Опрацювати й законспектувати поданий нижче матеріал:
Тези — це коротко, точно, послідовно сформульовані ідеї, думки, положення доповіді, повідомлення, статті тощо. Тези складають основу тексту.
Формулювання кожної тези починається з нового рядка, кожна теза має самостійну думку, висловлену в одному або кількох реченнях.
Тези суттєво відрізняються від плану, оскільки виділяють кожну думку, підтверджуються фактами і прикладами. Вони використовуються для запам’ятовування певної інформації. Здебільшого мають форму речень на зразок:
Реформи шкільної освіти.
Ігрова форма уроку.
Підручник як художній твір.
Можливості вибору домашнього завдання.
ПАМ’ЯТКА
«Як підготувати тези прочитаного»
- Прочитати весь текст (якщо він невеликий) або розділ (якщо твір великий за обсягом).
- Продумати зміст тексту, знайти й прослідкувати основні положення, висунуті автором.
- Формулювати думки чітко й коротко, але самобутність форми повинна зберігатися, незважаючи на деяку уривчастість викладу
- Кожне положення повинно містити в собі лише одну думку.
- Записуючи тезу, потрібно нумерувати кожну, пропускати рядок між ними.
- У кожній тезі потрібно виділяти головне слово й помічати логічний наголос.
- Якщо твір великий, то в кінці кожної тези вказують номер сторінки тексту, якщо невеликий — джерело викладу.
- Викладати основні авторські думки у вигляді послідовних пунктів.
Види тез
|
Що означають
|
Цитатні
|
відбір авторських тез із тексту
|
Вільні
|
основні положення тексту формулюють своїми словами
|
Змішані
|
цитати й вільний виклад авторської думки чергуються
|
Прості
|
подають основну думку частини у вигляді ствердження чи заперечення будь-чого
|
Складні
|
окрім ствердження якоїсь думки, містять ще її доведення
|
Музика в серці кожної людини
Із незапам’ятних часів людину постійно оточували звуки. Не було ще ніякої музики, але існував спів птахів, шелест листя, дзюрчання струмків. Звуки інформували людину про довкілля. Високий вереск був сигналом тривоги, а свист вітру, шум дощу мали на неї заспокійливий вплив.
Музика — феноменальне явище. її взаємодія з людиною надзвичайна. Мелодійні звуки творять чудо - у людині прокидається й перетворюється душа, змінюється стан, настрій. Музика панує над нашими емоціями, а емоції перемагають навіть фізичний біль.
Музика активізує розумові здібності, працездатність та зосередженість, здатна розвивати та підвищувати інтелект людини.
Стародавні мудреці стверджували, що музика. її перші звуки народились одночасно зі створенням світу. Ще на зорі цивілізації був помічений цілющий вплив музики на організм людини. Під дією чарівних звуків музики відбувалось покращення самопочуття та настрою, зменшення болісних відчуттів, страху, повернення людині бадьорості, енергії.
Отримавши в Єгипті музичні знання, Піфагор заснував в Італії науку про гармонію сфер, затвердив музику як точну науку. Аристотель також стверджував, що музика здійснює вплив на етичне формування людини. Авіценна вважав музику «нелікарським» способом лікування поряд із дієтою, сміхом та запахом.
Музика здатна допомагати молодим людям зрозуміти красу природи, довершеність поезії, живопису, театру, історії свого народу, виступаючи специфічним генератором цілісного ставлення до світу, оскільки справжні естетичні враження, насолоду від зустрічі з мистецтвом дістає лише той, хто вміє уважно слухати, переживати, розмірковувати над почуттями.
Як довели вчені-психологи, систематичне заняття музикою у віці від 5 до 15 років дозволяє значно підняти інтелектуальний потенціал людини, краще розвинути пам’ять, аналітичні здібності, орієнтацію, впливає на позитивну корекцію нервової системи. Західні вчені, провівши багато дослідів і експериментів, прийшли до такої думки: деякі мелодії дійсно наділені сильним терапевтичним ефектом. Духовна релігійна музика відновлює душевну рівновагу, дарує відчуття спокою. Якщо порівнювати музику з ліками, то релігійна музика — анальгетик у світі звуків, тобто вона полегшує біль. Виконання веселих пісень допомагає при серцевих недугах, сприяє довголіттю. Але найбільший ефект на людину здійснюються мелодії Моцарта. Цей музичний феномен, до кінця ще не пояснений, так і назвали — «ефект Моцарта». Медики встановили, що струнні інструменти найбільш ефективні при хворобах серця. Кларнет покращує роботу кровоносних судин, флейта позитивно впливає на легені і бронхи, а труба ефективна при радикуліті й невриті.
Музика, як, мабуть, ніяке інше мистецтво, може впливати на настрій, створювати його. Всі музичні твори можна умовно розділити на такі, що активізують, тонізують, розслаблюють і заспокоюють.
Музика звучить у середині кожної людини. Все у всесвіті виткане зі звуків музики.
Людина будь-яку музику слухає серцем (За Т. Гавриловою; 388 сл).
Тема:
Тема: Контрольний диктант
учня (учениці) 9 класу
ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Лисичанського
Символи роману.
Музика, як, мабуть, ніяке інше мистецтво, може впливати на настрій, створювати його. Всі музичні твори можна умовно розділити на такі, що активізують, тонізують, розслаблюють і заспокоюють.
Музика звучить у середині кожної людини. Все у всесвіті виткане зі звуків музики.
Людина будь-яку музику слухає серцем (За Т. Гавриловою; 388 сл).
27 квітня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема:
Ключові
слова в тексті й абзаці. Види й засоби
|
міжфразового зв’язку (повторення й
узагальнення).
Опрацювати § 34 с.120
Зробити записи в зошиті с. 120
Виконати письмово вправу з будиночком с. 123
Українська література
Тема: П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.Вплив на
П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у
Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.
Переглянути відео:
Оформити конспекти за переглянутим відео.
Прочитати роман П. Куліша "Чорна рада"
Прослухати аудіокнигу:
04 травня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Контрольний диктант
Примітка: робота виконується на подвійних аркушах в лінію!
Відраховуємо зверху 6 рядків і на 7 (посередині) записуємо:
Контрольний диктант
учня (учениці) 9 класу
ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Лисичанського
Прізвище та ім'я в Родовому відмінку
Відкриваємо аудіозапис, уважно слухаємо, записуємо! Успіхів!
Українська література
Тема:
ТЛ: роман,
роман-хроніка, історичний роман.
«Чорна рада» – перший
україномовний історичний роман- хроніка. Походження його назви. Історична
основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.
|
Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.
Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства,
вірності почуттю та обов’язку.
|
Підручник с. 288-290 (за поданим матеріалом оформити конспекти)
Заповнити таблицю на с. 290
Вивчити напам'ять уривок з роману "Чорна рада" від слів "Весело й тяжко згадувати нам тебе..." до слів "споминок про твою руїну" (підручник с. 266, розділ ІV)
Виконати вправу 1 с.128-129
08 травня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Повторення вивчених розділових знаків у простому і
складному реченнях.
Повторити вивчений матеріал
Виконати тестові завдання:
15 травня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Урок
мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на
слух науково-навчального тексту.
слух науково-навчального тексту.
Опрацювати §36 с. 128
Виконати вправу 1 с.128-129
18 травня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Контрольна робота №4 з теми «Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування).
Примітка: робота виконується на подвійних аркушах в лінію!
Відраховуємо зверху 6 рядків і на 7 (посередині) записуємо:
Контрольна робота №4
з теми «Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності"
Тестування
учня (учениці) 9 класу
ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Лисичанського
Прізвище та ім'я в Родовому відмінку
Виконати тестові задання:
Українська література
Тема: Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання листа авторові улюбленої книжки.
Контрольна робота №6. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П. Куліша “Чорна рада”)», «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка “Інститутка”».
Контрольна робота №6. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П. Куліша “Чорна рада”)», «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка “Інститутка”».
Виконуємо роботи на подвійних аркушах
22 травня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого за рік. Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа,
види речень).
Виконати тестові завдання:
Виконати тестові завдання:
25 травня 2020 рік (понеділок)
Українська мова
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого за рік. Орфографія. Пунктуація.
Виконати тестові завдання:
Виконати тестові завдання:
Українська література
Тема: Підсумковий урок
Повторити вивчений матеріал
Повторити вивчений матеріал
29 травня 2020 рік (п'ятниця)
Українська мова
Тема: Підсумковий урок
Повторити вивчений матеріал
Повторити вивчений матеріал
Немає коментарів:
Дописати коментар